42: răspunsul la (aproape) orice
Bărbatul sigma, afla, beta... Modelele de masculinitate sunt în derivă. Trăim în era incel-ului, a unei așa numite epidemie de singurătate și a lui Andrew Tate. Pe rețelele de socializare, numeroși bărbați macho, cu milioane de urmăritori, descriu profilul masculului alfa: dominant, puternic, viril. Dar de unde provine mitul „masculului alfa” pe care femeile ar trebui să-l dorească și pe care bărbații vor să-l imite? Este o fantezie sau o realitate?