Węgry: termalny biznes31 min
Węgierskie źródła termalne są znane na całym świecie. Kraj posiada najwięcej gorących źródeł w całej Europie. Choć najwięcej jest ich na wschodzie, to większość z nich nie jest wykorzystywana z powodu braku finansowania i specjalistów. Mimo wszystko wiele małych gmin marzy o otwarciu własnych term, widząc w nich nadzieję na zasilenie budżetu.