Re: Hungary's Thermal Baths Business
Hungary has the most thermal springs in all of Europe and the spectacular baths of Budapest are major tourist attractions that bring in welcome revenue. However, many of Hungary’s hot springs remain unused and undeveloped. Geologist János Szanyi wants to change that.