Re: Srebrenica
11 lipca 1995 r. i w kolejnych dniach w Srebrenicy doszło do ludobójstwa, podczas którego ponad 8000 muzułmańskich Bośniaków zostało zamordowanych przez Siły Zbrojne Republiki Serbskiej. Jak ocaleni i mieszkańcy Srebrenicy pamiętają to wydarzenie? Pogodzenie się z historią wydaje się tutaj szczególnie trudne.