Re: Srebrenica - Living in the Shadow of Genocide
From 11 to 16 July 1995, more than 8000 Bosnian Muslims were massacred by soldiers of the Bosnian Serb army and Serbian paramilitary troops. 30 years later, how do survivors and the wider population of Srebrenica remember this horrific event?