Srebrenica: viața în umbra genocidului
În zilele de 11 iulie 1995 și cele care au urmat, peste 8.000 de bosniaci musulmani au fost uciși la Srebrenica de forțele sârbe. După treizeci de ani, cum se raportează oamenii la amintirea acestui genocid? Procesul de confruntare cu trecutul rămâne deosebit de dificil. Doar câțiva oameni se implică activ, printre ei, Bekir Halilović.