Nigeria: ziarna nadziei37 min
Delta Nigru jest jednym z najbardziej roponośnych regionów na świecie. Od dekad złoża eksploatują międzynarodowe koncerny za nic mające dobrobyt lokalnych mieszkańców i stan środowiska. Przestarzała infrastruktura, regularne wycieki ropy niszczą przybrzeżne lasy namorzynowe. Jest jednak ziarno nadziei – pod naciskiem aktywistów i sądów, nafciarze zaczynają usuwać szkody.