Nice to meet you
W jaki sposób lokalni mieszkańcy i imigranci mogą współistnieć okazując sobie więcej empatii? Jak nadążyć ze zmianami w coraz bardziej polaryzującym się społeczeństwie? Jagoda Marinić jedzie do Saksonii, Berlina i Brandenburgii, by spotkać się z tymi, którym zależy na lepszej współpracy między ludźmi: czy to na stadionie piłkarskim, w galerii sztuki, czy w fabryce.