Wywiad z tapirem4 min
Kto z miłośników zwierząt nie chciałby porozmawiać ze swoim czworonożnym pupilem? Naukowcy od dziesięcioleci próbują nauczyć zwierzęta mówić, jak na razie z marnym skutkiem. Czy przyczyna leży w budowie anatomicznej ich krtani? A może mózgu? Ale jest jeszcze jedno pytanie: czy gdyby zwierzęta nagle przemówiły, to rzeczywiście chcielibyśmy usłyszeć, co mają nam do powiedzenia?