How to Die Clever
If only it were possible for our pets to speak to us and tell us how much they love us… Well, it turns out that scientists have already tried to get monkeys to speak to us using words, signs and symbols. One researcher even managed to recreate the ‘voice’ of a chimpanzee! But would animals actually tell us they love us? Professor Moustache certainly doesn’t think so.