Zagrzbione zombie4 min
W popularnym serialu “The Last of Us” ludziom grozi zagłada, bo pewien rodzaj grzyba infekuje ich mózgi, przez co zmieniają się w zombie. Skąd taki pomysł? Okazuje się, że taki grzyb rzeczywiście istnieje, tylko że atakuje mózgi… mrówek. Na szczęście – jak uspokaja prof. Mądrala – nasze są zbyt złożone, więc - przez kolejne kilkadziesiąt milionów lat - możemy spać spokojnie.