How to Die Clever
In the TV show “The Last of Us”, people become zombies after a fungus takes over their brains, which was inspired by something that happens in real life. There is a fungus that does exactly that to ants. But don’t worry, Professor Moustache is here to reassure you that the human brain is a tad more complicated than that of an insect.