Zbrodnia w stanie nieważkości4 min
Każde państwo ma swoje prawo. Ale co, jeśli zbrodnia nie wydarzy się na Ziemi? Jeśli astronauci targną się na siebie w czasie pobytu na międzynarodowej stacji kosmicznej? Albo na Księżycu, który przecież należy do całej ludzkości?