How to Die Clever
Every country has its laws. But what happens when a crime isn’t committed on Earth? What if an astronaut kills a colleague on the International Space Station? And what about on the Moon or Mars? Professor Moustache takes us on an interstellar cruise to explain a few useful treaties and helps us answer these questions.