Rozmiar ma znaczenie
Niektórzy boją się latać samolotem z obawy, że spadnie z ogromnej wysokości, ale płynąc statkiem nie myślą o tym, że pod nimi jest równie wielka głębina… Co kryją mroki Rowu Marjańskiego i jakie mogą być skutki wyrzucania do morza odpadów radioaktywnych?