How to Die Clever
People are afraid of taking airplanes because they fly high and can fall around 11 kilometres. But why aren’t they just as scared on a cruise ship? The boat could also sink 11 kilometres deep. Professor Moustache looks at the science of the deep sea to get a better understanding of his underwater phobia. There is no guarantee he’ll cure it, though.