To nie ja, to ewolucja4 min
Dlaczego Matka Natura, która tak urządziła świat, żeby nas chronić, stworzyła jednocześnie niemowlaki, które nie dają rodzicom spać i doprowadzają ich na skraj rozpaczy wypluwając pyszne jedzonko mamusi? I tu, cali na biało, wkraczają etolodzy ewolucyjni z gotową odpowiedzią na każdy zarzut.