How to Die Clever
Why did Mother Nature make babies who won’t let their parents get any sleep? Or who refuse to eat mum’s delicious mashed potatoes? In this episode, a baby goes on trial with evolutionary ethologists at its defense, Professor Moustache as the judge and its parents at their wit’s end.