Re: życie w kontenerze
Osiedla nędzy składające się z przyczep kempingowych i kontenerów istnieją również w Niemczech. Ludzie, którzy nie mają już szans na normalnym rynku mieszkaniowym, mieszkają w przyczepach kempingowych. W Berlinie w takich przyczepach miaszka prawie 200 osób. Jednak ostatnio dzielnica dzielnica Lichtenberg zdecydowała się na oczyszczenie terenu. Wielu mieszkańców nie wie, co z nimi teraz będzie...