Re: - Rumunia: ratownicy zapomnianych miejscArte Reportage
Góra śmieci wznosi się nad Nowym Delhi niczym Tadż Mahal. Wysypisko śmieci w Ghazipurze ma ponad 70 m wysokości i nieustannie rośnie, gdyż wciąż trafiają tu miliony ton śmieci ze stolicy Indii. 19-letni Devendra zbiera tu śmieci codziennie od 5 rano. Puszki, plastiki, ubrania... Zbiera wszystko, co nadaje się na sprzedaż lub do recyklingu. Za 10 godzin pracy zarabia w przeliczeniu trzy euro, z których musi wyżywić całą rodzinę.