Gazipur: The Dump of New Delhi24 min
Opened in 1984, the Ghazipur dump in India should have closed in 2002 when it reached saturation point, but that never happened. This mountain of rubbish grows by 10 meters every year, and next to it lies a vast shanty town where the inhabitants survive by picking through the waste.