Re: Living in a Container
The housing crisis in Germany’s capital is causing misery for vulnerable people. Those excluded from the property market are forced to live in unsuitable housing. In the Lichtenberg district, a container park houses hundreds of people who cannot afford decent accommodation. But for how much longer?