Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Cypr to nietypowa wyspa podzielona na dwa państwa. Południe wyspy to należąca do UE Republika Cypryjska, w której panuje grecka kultura. Po drugiej stronie jest Republika Cypru Północnego o kulturze tureckiej, która jest uznawana jedynie przez Ankarę. Jak ten podział wpływa na codzienne życie Cypryjek i Cypryjczyków?