Draw for Change
Mar Maremoto to meksykańska artystka pełna queerowej i punkowej energii. Poprzez swoje żywe i intensywne emocjonalnie prace, od rysunków po murale, odważnie eksploruje różnorodne reperkusje maczyzmu, fatfobii i trudności z dostosowaniem się do norm społecznych.