Draw for Change
Mar Maremoto is a queer artist with a punk aesthetic and boundless energy. Her work is vivid and emotionally charged, her drawings and murals striking. She explores the multiple repercussions of machismo in her native Mexico, the anguish of fat-shaming and the difficulty of not conforming to societal norms.