Draw for Change
W Indiach krytykowanie Narendry Modiego i ekscesów państwa może być niebezpieczne. Młoda autorka komiksów i felietonistka polityczna Rachita Taneja jest tego przykładem. Podczas kręcenia tego dokumentu niektóre z jej prac nie mogły zostać pokazane, ponieważ oczekuje ona na proces za ironiczną krytykę instytucji swojego kraju.