Drugie życie wiatraków31 min
Elektrownie wiatrowe odgrywają centralną rolę w transformacji energetycznej Europy. Równolegle z opracowywaniem nowych, większych i efektywniejszych modeli turbin, rośnie rynek na wiatraki z „secondhandu”.