Re: Second-Hand Wind Turbines
Wind turbines play an important role in Europe’s green transition. But as technology becomes bigger, better, and more efficient, older installations are being replaced and a second-hand market in wind power is emerging. Turbines are taken apart and reconstructed often thousands of miles away to begin a second life of producing renewable energy.