K-pop: najwierniejsi fani30 min
K-pop od lat przyciąga miliony fanów na całym świecie. Dla Nhi to marzenie o tanecznej karierze, dla Davida – sposób na redefinicję własnej męskości, a dla Nathalie – spełnienie marzenia o koncercie BTS. Jednak obok pasji i wspólnoty pojawiają się także presja, perfekcjonizm i rozczarowania.