Re: My Passion for K-pop
For fans, K-pop represents much more than just music. For years, Nhi has been practicing hard to make it with her dance troupe and David is redefining his masculinity, inspired by K-Pop culture. Behind the glitz, passion and sense of community, die-hard fans also reveal the darker side of Korean pop mania.