Kaliningrad: Enklawa Putina13 min
[Film z lektorem] Rosja leży tylko 2 godziny jazdy od Gdańska. Mowa o Obwodzie Kaliningradzkim, dawnej niemieckiej enklawie, która została przydzielona Rosji pod koniec II wojny światowej. Od czasu inwazji wojsk Putina na Ukrainę Obwód Kaliningradzki nabrał wielkiego znaczenia. Nasza ekipa reporterska dostała się na to newralgiczne terytorium, by zdać nam relację.