Menopauzy: historie zebrane
Dwanaście kobiet opowiada o tym, jak przeżywa menopauzę – życiowy wstrząs, który paradoksalnie może okazać się wyzwalający. Ten wielogłos okazuje nam, że nie ma jednego sposobu przeżywania tego momentu i zwraca uwagę na piętno i tabu, jakimi społeczeństwo otacza menopauzę.