Zabiję Cię
„Zabiję Cię” to mocny i bezprecedensowy dokument Karine Dusfour, który odsłania brutalną rzeczywistość przymusowej kontroli – niewidzialnej, lecz wszechobecnej formy przemocy domowej. Poprzez autentyczne nagrania z francuskich sądów w Poitiers, Colmar i Paryżu, reżyserka pokazuje, jak sprawcy przemocy psychicznej tłumaczą swoje działania, a sędziowie konfrontują ich z prawdą.