Girls for Tomorrow
Przez ponad dziesięć lat francuska reżyserka Nora Philippe śledziła losy czterech młodych Amerykanek. Od ostatniego roku studiów w Nowym Jorku po wejście w dorosłe życie. Jaka przyszłość je czeka?