Demony Ludivine
15-letnia Ludivine ma problemy z prawem. Przed podjęciem decyzji o umieszczeniu ją w poprawczaku, sędzia oferuje ostatnią alternatywę: dziewczyna ma przez trzy miesiące pieszo przemierzać drogi Hiszpanii pod opieką osoby towarzyszącej. Wyprawa ta ma pomóc Ludivine przemyśleć swą burzliwą i pełną przemocy przeszłość. Dziewczyna się zgadza i pokonuje pierwszy z 1700 kilometrów.