Ludivine's Demons
15-year-old Ludivine does whatever she wants. She drinks, runs away from home, and smokes joints. But she goes too far when she beats up a classmate and ends up in juvenile court. She's offered two choices: either she can go into foster care, or she can go on a three-month hike through Spain to reflect.