W poszukiwaniu równowagi
Poruszający film dokumentalny opowiadający historię Silke Pan, utalentowanej akrobatki, która po upadku z wysokości straciła czucie dolnej części ciała. Film śledzi jej niezwykłą drogę od momentu tragedii do powrotu do życia i sportowej pasji, dzięki wsparciu ukochanego męża oraz jej niezłomnej determinacji.