Rodzina pasterzy
Damien i Claire mieszkają w szwajcarskich Alpach z trójką dzieci w wieku od pięciu do dwunastu lat. Są pasterzami - dla nich to nie tylko zawód, ale sposób na życie. Rodzina i stado są dla Damiena priorytetem. Pięć miesięcy w roku spędza sam na polach z owcami. Dokument daje wgląd w życie tej niezwykłej rodziny.