Żyć wśród żywych
Koń Przewalskiego, miejska suczka oraz dwoje ludzkich filozofów – Baptiste Morizot i Vinciane Despret – zadają pytania o relacje między żywymi istotami. Fascynujący dokument odwracający perspektywę.