A Shepherd Family
Damien, his wife Claire, and their three children, look after the family flock of four hundred sheep and eighty goats, in the breathtaking landscape of the Swiss Alps. But it's not always easy to combine family life and shepherding. This film is a touching portrait immersed in the daily life of an atypical family.