Re: Insekty na talerzu
Jedzenie robaków - niemożliwe? Okazuje się, że wprost przeciwnie. Owady to nowy trend, który może zrewolucjonizować nasze nawyki żywieniowe. W reportażu spotykamy się z odważnymi szefami i szefowymi kuchni, które zachwalają zalety jedzenia insektów. Są ekologiczne, wysokobiałkowe i smaczne. Skusicie się?