Insectele în farfurie, noua gastronomie franceză
Este o nouă tendință care ar putea revoluționa obiceiurile noastre alimentare. Pentru că Franța oferă acum și insecte în farfurie. Sunt deja vândute pentru a îmbunătăți preparatele sau pentru a fi ronțăite ca aperitiv. Bucătarii încep chiar să adauge în meniurile restaurantelor lor animale mici de la ferme ultramoderne.