Lucrători fără acte în Țările de Jos: ieșind din ilegalitate31 min
Mătură, au grijă de copiii altora sau lucrează în bucătărie: se estimează că în Țările de Jos ar lucra 220,000 de persoane fără acte. Adesea originari din Filipine, aceștia nu au contract de muncă, nu beneficiază de asigurare medicală și sunt, prin urmare, expuși la toate formele de exploatare. La fel de indispensabili pe cât de invizibili, ei luptă pentru a fi recunoscuți.