Niderlandy: praca na czarno31 min
Sprzątają domy, opiekują się dziećmi lub gotują w kuchniach - szacuje się, że w Holandii około 220 tysięcy osób pracuje bez dokumentów, a więc bez ochrony przed wyzyskiem. Wielu z nich pochodzi z Filipin. Są niewidzialni, ale niezbędni – i dziś walczą o zalegalizowanie swojego pobytu.