Psycho
Lęk przed bliskością tworzy się w pierwszych latach życia. Przemoc, separacja rodziców, znęcanie się i molestowanie prowadzą do urazów, które mogą trwale warunkować relacje z innymi. Pytamy osoby, które doznają lęku przed bliskością, jak to działa w praktyce i co można zrobić, by przeciwdziałać negatywnym skutkom tego stanu.