Madagaskar, cicha śmierć13 min
Uzbrojeni bandyci „Dahalo” terroryzują i pladrują wioski położone na południu wyspy. Ludzie umierają z głodu. Według Światowego Programu Żywnościowego (WFP) 1,5 milionom osób na Madagaskarze grozi rychła śmierć jeśli szybko nie dostaną dostaw żywności. Reportaż.