Streetphilosophy
Dlaczego dla niektórych tak ważne jest pokazanie tego, że mają kasę? Czy bogactwo uszczęśliwia? A może warunkiem prawdziwego dobrobytu jest nieposiadanie niczego? Wyruszamy na ulice Berlina, żeby porozmawiać o tym z napotkanymi ludźmi.