Iran-Izrael-USA: kronika konfliktu
Jak Iran stał się wrogiem Izraela i Stanów Zjednoczonych? Przecież te dwa kraje były sojusznikami Iranu w latach 70. Co było zarzewiem konfliktu i jak się rozwijał? I w końcu – jakie ma konsekwencje dla Bliskiego Wschodu i całego świata?