Războiul nesfârșit Iran-SUA-Israel
Cum a ajuns Iranul, fost aliat al SUA și al Israelului în anii ’70, să devină unul dintre principalii lor inamici? Revoluția Islamică din 1979 a schimbat radical regimul și orientarea țării, declanșând un conflict ideologic și geopolitic cu urmări profunde pentru Orientul Mijlociu și echilibrul global.