Războiul nesfârșit Iran-SUA-Israel
De peste 40 de ani, Iranul, Israelul și Statele Unite poartă un război invizibil, cu mii de victime. Analizăm cronologia acestui conflict, începând cu Conferința de la Madrid, unde SUA au încercat să detensioneze relațiile dintre Israel și vecinii săi. Iranul nu a fost invitat — o absență cu ecouri grave.